Ga naar content
Inloggen
Registreren
Help
Thema's
Leermodules
Professionelen
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Nieuwsbrief
Over TALENT
Menu
Documentenoverzicht
Document
Documentenoverzicht
Nieuwsbrief Project editie 6 - 24 september 2019
24 september 2019
0
0
42
https://us16.campaign-archive.com/?u=977f0e508d93e4ee6945da6bf&id=dfd84a4439
In deze nieuwsbrief:
Cognitief begaafd en naar het secundair onderwijs
Oproep: scholen voor lerend netwerk rond verrijking secundair onderwijs
Signaleren en diagnostiek van cognitieve begaafdheid
Thema:
Nieuwsbrieven
Reageren
Geplaatst door
Projectteam TALENT
452
Bijdragen
Voor jou geselecteerd
Executieve functies de autometafoor en de daarbij ontwikkelde materialen
Het belang van de leerkracht-leerlingrelatie voor de betrokkenheid van cognitief begaafde leerlingen
Delen
Deel op Facebook. Link opent in een nieuw venster.
Deel op Twitter. Link opent in een nieuw venster.
Deel op LinkedIn. Link opent in een nieuw venster.
Thema's
Leermodules
Professionelen
Professionelen
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Ondersteuningsbeleid CSF
Voorbeeldpraktijken basisonderwijs
Voorbeeldpraktijken secundair onderwijs
Realisaties Project Voorbeeldscholen
Nieuwsbrief
Over TALENT
Over TALENT
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
European Talent Support Network (ETSN)
Aanmelden
Registreren