Ga naar content
Inloggen
Registreren
Help
Thema's
Leermodules
Professionelen
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Nieuwsbrief
Over TALENT
Menu
Documentenoverzicht
Document
Documentenoverzicht
Nieuwsbrief Project editie 5 - 25 juni 2019
25 juni 2019
0
0
26
https://us16.campaign-archive.com/?u=977f0e508d93e4ee6945da6bf&id=c0416b391f
In deze nieuwsbrief:
Wat is cognitieve begaafdheid?
Lesson Study: beter lesgeven aan cognitief begaafde leerlingen
Thema:
Nieuwsbrieven
Reageren
Geplaatst door
Projectteam TALENT
452
Bijdragen
Voor jou geselecteerd
Het belang van de leerkracht-leerlingrelatie voor de betrokkenheid van cognitief begaafde leerlingen
Ben ik nog wel slim als het moeilijk wordt op school? Veranderingen in wiskundig zelfconcept bij cognitief begaafde leerlingen tijdens de overgang naar de secundaire school
Delen
Deel op Facebook. Link opent in een nieuw venster.
Deel op Twitter. Link opent in een nieuw venster.
Deel op LinkedIn. Link opent in een nieuw venster.
Thema's
Leermodules
Professionelen
Professionelen
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
Scholen & organisaties
Werkgroepen
Ondersteuningsbeleid CSF
Ondersteuningsbeleid CSF
Voorbeeldpraktijken basisonderwijs
Voorbeeldpraktijken secundair onderwijs
Realisaties Project Voorbeeldscholen
Nieuwsbrief
Over TALENT
Over TALENT
Volg je onze nieuwsbrief al?
Online leermodules cognitieve begaafdheid
Handboek voor onderwijsprofessionals
European Talent Support Network (ETSN)
Aanmelden
Registreren